Banished Full Ücretsiz Türkçe İndir

Banished Full Orjinal İndir (Türkçe)


-------------------------------------------------------------------------------------------

Banished

Türkçe Yama


-------------------------------------------------------------------------------------------

Türkçe Yama Nasıl Banished Eklenir 

Türkçe Yamayı indirin, Banished Klasörüne Girin WinData klasörüne TurkishTranslate.pkm Atın Ve oyna Girip Modu Etkinleştirin


Ürün Bilgisi

İşlemci (CPU): 2 GHz Dual Core processor
RAM: 512 MB
İşletim Sistemi: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Ekran Kartı: 512 MB DirectX 9.0c uyumlu card (shader model 2)
Ses Kartı: Evet
Boş Alan: 250 MB
Dil: İngilizce
Boyut: 129 MB


Hakında
Banished dünyasına hoşgeldiniz! Bu şehir oluşturma strateji oyununda, yeni bir ülkede yaşamlarını yeniden başlatmaya karar veren bir grup sürgün gezenini kontrol ediyorsunuz. Sırtlarındaki kıyafetler ve vatanlarındaki malzemelerle doldurulmuş bir arabası var.
Oyunun amacı, halkı canlı tutmak ve başarılı bir kültür haline getirmektir. Halkı beslemek için seçenekler arasında avlanma ve toplanma, tarım, ticaret ve balık tutma yer alır. Bununla birlikte, uzun vadede sürdürülebilir uygulamaların hayatta kalması düşünülmelidir.



Nasıl Oynanır

1. Adım


Banished İndirdikten Sonra 'WinRar'da' Banished Klasörünü Masaüstüne atın


2. Adım


Gördüğünüz Gibi 'Application-steam-x32.exe, Application-steam-x64.exe' Var
İşletim Sisteminiz 32 Bit İse 'Application-steam-x32.exe' Açın
64 Bit İse 'Application-steam-x64.exe' Açın

3. Adım


Kısa Yolunu Oluşturmayı unutmayın. 'Application-steam-x?.exe' İsmini Değiştire Bilirsiniz